اس ام اس عاشقانه عاطفی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 دلم
نه تنگ شده
نه گرفته است
دلم فقط هواي تورا كرده
كه عميق بخندي به تمام عاشقانه هايم
و من بچگي كنم به وسعت تمام آغوش مردانه ات
 

 

 

 

 



 عاجز و سرگردانم نه آنچه دانم دارم  و نه آنچه دارم دانم: زماني چون توانستم ندانستم و حال كه چون دانستم نتوانستم  اه از اين علم نا آموخته گاه در غرقم از او  گاه سوخته  

 

 

 

 


تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت
از ته دل داد میزنم می میرم از نبودنت

 

 

 

 


 یک نگاه کمی نامهربان یک واژه ی کمی دور از انتظار یک لحظه فاصله میشکند بغضت را   

 

 

 

 


 کدامین شاخه گل را تقدیمت کنم؟ هنگامیکه وجودت عطر تمامی گلهاست؟؟
 

 

 

 

 

 
فرهنگ لغت ها نیاز به ویرایش دارند برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست  دلتنگی یعنی تو

 

 

 

 


 من و تو مثل دوتا خط میمونیم که توی دفتر مشق اسیر شدیم نرسیدیم به هم آخرشم تو همون دفتر کهنه پیر شدیم ما نمیرسیم به هم آخر بازی همینه اخر عشق دو تا خط موازی همینه

 

 

 

 


نم نم عشقت را
با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم
حتی اگر در طوفان غمت بمیرم
در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار
روزی به نام فراموشی وجود ندارد

 

 

 

 


 خدایا این امتحان هات خیلی سخته نمیشه Open Book بگیری ؟؟

 

 

 

 


 خیلی سخته باشی اما دیده نشی  

 

 

 

 


 خيلي از يخ كردن هاي ما از سرما نيست لحن بعضيها؛ زمستونيه

 

 

 

 


از عجایب عشق همین بس
تنها همانی آرامت می کند که دلت را آتش زده

 

 

 

 


 شب است و در به در کوچه هاى پر دردم فقير و خسته به دنبال گمشدم ميگردم  اسير ظلمتم  اى ماه پس کجا ماندى؟ من به اعتبار تو فانوس نياوردم

 

 

 

 


 تویه این دنیایی که همه یه جورایی بویه نامردی میدن فقط میشه به خدا تکیه کردبه خودش قسم عشق اول و آخر خداستتمام

 

 

 

 


 بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم
ياد من هم نكنى باز به يادت هستم  

 

 

 

 


 چون غروب خیلی قشنگه تو خودت خط غروبی  مهر تو به دل نشسته  به خدا تو خیلی خوبی
 

 

 

 

 

 
سقوط آنقدر ها هم بد نیست گاهی لازم است همچون پرنده ای از آشیانه ی دلی سقوط کرد تا بتوان راحت تر لانه ی خاطرات گذشته را روی درخت قامت گرفته از دغدغه ها و دلواپسی ها برای همیشه جا گذاشت

 

 

 

 


 بزن باران که امشب مست مستم  حکایت نامه عشقم رو بستم  بزن سازی بر آن چشمان مستش  بزن تا قیامت با تو هستم

 

 

 

 


باز شب شد و من ناله سرایم   از عشق تو دلبر دگر نا ندارم
 کی میشود آیی به سویم نازنینم   تا شب رود و من به سویت آیم

 

 


 

 بیا منو رها کن از این فاصله که بی تو زنده بودنم بی حاصله

 

 

 

 


 طرف چپ پيراهن هايم  مدتى است تير ميكشد  چه پيراهن هاى عجيبى  حتى وقتى تنم نيستند  طرف چپ سينه ام تير ميكشد

 

 

 

 


 دل میبندم به یک حباب  بعد  دل دل میکنم نترکد


نظرات شما عزیزان:

ما پنج نفر
ساعت9:49---2 تير 1393
لایککککککککک
پاسخ: merciiiii


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: